.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی

دکتر رحمت اله حافظی کانونهای بازنشستگان و شوراهای اسلامی کار را محل رجوع و کمک به رفع مشکلات کارگران و بازنشستگان ارزیابی کرد و گفت: کانونها به عنوان رابط بین بیمه‌شدگان و بازنشستگان با سازمان تأمین‌اجتماعی وظیفه بسیار مهم و با اهمیتی برعهده دارند.

وی، افزایش 50 درصدی بودجه سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان را از اقدامات انجام شده در صندوق تامین‌اجتماعی برشمرد و افزود: با این افزایش سفرهای زیارتی و سیاحتی که با وقفه مواجه شده بود از سر گرفته شد.

حافظی در ادامه از افزایش بودجه مربوط به پرداخت وام به بازنشستگان از 60 میلیارد تومان به 70 میلیارد تومان خبر داد و اظهار امیدواری کرد با این افزایش تعداد بیشتری از بازنشستگان بتوانند از این وامها بهره مند شوند.

مدیرعامل صندوق تامین‌اجتماعی از تداوم پرداخت همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی با بازنشستگان لشگری و کشوری خبر داد و گفت: موضوع همسان سازی که در سفر استانی سال 87 رئیس جمهور مطرح شد، در سال 88 به مرحله اجرا رسید و با تخصیص اعتبار 2500 میلیارد تومانی از سوی مجلس شورای اسلامی از ابتدای سال 88 همسان سازی انجام شد.

حافظی افزود: طی سال 88 مبلغ 930 میلیارد تومان در قالب سهام به تامین ‌اجتماعی اختصاص یافت و به رغم عدم پرداخت مابقی سهام در سال89 نیز، از زمان شروع به کار مدیریت جدید و مذاکرات با سازمان خصوصی سازی برای دریافت مابقی مبلغ تخصیص ‌یافته از سوی مجلس شورای اسلامی این همسان ‌سازی تداوم یافت. علاوه بر این مبلغ 1200 میلیارد تومان دیگر نیز برای سال جاری تخفیف یافته که باید برای وصول این مبلغ از طریق سازمان خصوصی سازی اقدام شود.مهر/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.